I hätt mas denga kinna

“Ich hätte es mir ja denken können” heißt das Lied (falls jemand nicht der bairischen Sprache mächtig ist).
Oft kann man sich ja denken, dass etwas schiefgeht oder hat so eine Vorahnung, weil man halt in Situationen den falschen Weg wählt und dann mit den negativen Folgen zu kämpfen hat, wie z.B. ein lernunwilliger Schüler, ein zechender Autofahrer, ein Liebhaber bei einem One-Night-Stand.

Aktueller Anlass war ein persönliches Erlebnis, als ich 6 Stunden lang meinen Gartenzaun strich und 2 Stunden später erleben musste, dass ein Traktor den Zaun niederwalzte.

© Alle Rechte an dem Lied liegen bei mir. Martin Wagner
Ich freue mich, wenn jemand Interesse daran hat. Öffentliche Aufführungen unterliegen aber dem Copyright. Kontaktaufnahme sollte kein Problem sein.

I hätt ma’s denga kenna
(M. Wagner)

I heds ma denga kenna
Do heift jetz koa wegrenna
Man is oft einfach z’blöd
Aber jetz is hoit zu spät
I hätts ma denga kenna
A Scheiß is des a schena
I hätts ja wissen miassn
Jetz muass i dafür biassn

Da Franze geht net gern in d Schui
Do miasst ma sich ja plagen
Aber besser is ois arbeitn geh
Do braucht ma gor net fragen
Statt Lerna macht er Handyparty
Youtube schaugn und no mehra
Jetz hatsn in da Schui dabreselt
D’Mama schimpft auf de blöden Lehrer
Omeiomei, nur Fünfer und Sechser
In da Zukunft arbeitslos
Omeiomei, nur Fünfer und Sechser
und dann boid arbeitslos

Da Sepp der hockt im Wirtshaus sei
Schwoabt sein Ärger runter
Dann hockt er sich ins Auto nei
Und fühlt se guat und munter
Doch ganze 100 Meter später
Do stopptn a Streifenwagen
Alkoholkotrolle versteht er
Jetz muass er leider blasn
Omeiomei, zefix o Schreck
Jetz is der blöde Schlappen weg
Omeiomei, zefix o Schreck
Jetz is der Schlappen weg

Da Kevin und die Jaqcelin
Die machen sich schöne Augn
Es dauert net lang, dann sans in da Kisten drin
So schnell konnst gar net schaugn
Er stöhnt, sie schreit, dann wars des scho
Hot er zumindest gmoant,
aber nach 9 Monat, mei liaber Mo
do hot er ganz schee zahnt
Omeiomei, zefix, malente

neilich sitz in an der Strassn draus
und wollt an Gartenzaun gstreicha
6 Stunden hab i dafür gwerkelt
dann schaut er aus wia a neicher
zwoa stunden später man möchts net gaubn
do duats an riesen Kracha
A Traktor fahrt den Zaun mir zsamm
ja des is net zum Lacha
omeiomei du liebe Resi
des is a saubleds Gfühl
omeiomei du liebe Resi
mei Zaun der is jetzt hi

© Alle Rechte an dem Lied liegen bei mir. Martin Wagner
Ich freue mich, wenn jemand Interesse daran hat. Öffentliche Aufführungen unterliegen aber dem Copyright. Kontaktaufnahme sollte kein Problem sein.