„Bin dabei“ mit Wally Warning

„Bin dabei“ mit Wally Warning

Ewald „Wally“ Warning (* in Oranjestad (Aruba), Niederländische Antillen) ist ein Roots-Reggae-, Ragga-, Latin-Musiker aus München. Er ist der Sohn surinamischer Eltern.(Wikipedia). Ich habe Wally vor vielen Jahren in Allershausen kennengelernt

Eines seiner Lieder heißt „Material“. Vor ein paar Jahren habe ich einen bairischen Text zu seinem Lied (In seiner Muttersprache Papiamento bittet Wally Warning Jesus, die Menschheit vor materiellen Versuchungen zu schützen und sie wieder auf den spirituellen Weg zu bringen) verfasst und ihm zugeschickt. Dann hatte ich aber nie etwas von ihm gehört. Am 20. Januar war ein Konzert im Lindenkeller in Freising mit Wally und seiner Tochter Ami. Zwei Tage vorher bekam ich plötzlich einen Anruf von Wally, ob ich nicht eine Aufnahme des Liebes schicken könnte, und dann, dass es sehr cool sei und ob ich das Lied nicht als Überraschung bei seinem Konzert singen möchte. Totale Überraschung, ich war fast überfordert. Da sich mein Gitarrenpartner Mäx bereit erklärte, mitzumachen, haben wir zugesagt. Zwei Stunden vor Konzertbeginn hatten wir den ersten Soundcheck und die erste gemeinsame Probe mit Wally und Amy, die sich um die Technik kümmerte; und was soll ich sagen, es war einfach ein supergeiles Gefühl.

Ich sing ein Liadl für Eich voller Freid – bin dabei –bin dabei – bin dabei
I verbring mit eich am liabsten mei Zeit – bin dabei –bin dabei – bin dabei
Und i lach aa wenns mir zum Woana is – bin dabei –bin dabei – bin dabei
Weils de beste Medizin für uns is – bin dabei –bin dabei – bin dabei –
Wenn i lach – dann geht’s mir guat
Schöne Dinge mach – dann geht’s mir guat
Wenn i sing – dann geht’s mir guat
Und eich zum Traama bring – dann geht’s mir guat
I verzicht auf große Events und TamTam – bin dabei –bin dabei – bin dabei
I muass net immer des Neieste ham – bin dabei –bin dabei – bin dabei
I leb mei Leben ohne Geiz und ohne Gier – bin dabei –bin dabei – bin dabei
Bescheidenheit des is a Zier – bin dabei –bin dabei – bin dabei
Wenn i lach – dann geht’s mir guat
Schöne Dinge mach – dann geht’s mir guat
Wann i sing – dann geht’s mir guat
Und eich zum Denga bring – dann geht’s mir guat
Und, Liagn, naa des mog i net – bin dabei –bin dabei – bin dabei
I glaub an mi aa wenns mir dreckig geht – bin dabei –bin dabei – bin dabei
Bild mir net ein dass i was Besseres bin – bin dabei –bin dabei – bin dabei
Des Wohlbefinden beginnt im Herzen drin – bin dabei –bin dabei – bin dabei
Wenn i lach – dann geht’s mir guat
Schöne Dinge mach – dann geht’s mir guat
Wann i sing – dann geht’s mir guat
Und eich zum Denga bring – dann geht’s mir guat
Bscheissn is für mi koa Option – bin dabei –bin dabei – bin dabei
Genügsamkeit is für mi Vision – bin dabei –bin dabei – bin dabe
I will ned doa, als wiare alles besser woass – bin dabei –bin dabei – bin dabei
Reg mi ned auf zwecks jedem Schoass – bin dabei –bin dabei – bin dabei
Wenn i lach – dann geht’s mir guat
Schöne Dinge mach – dann geht’s mir guat
Wenn i sing _ dann geht’s mir guat
Und eich zum Traama bring – dann geht’s mir guat
Wenn i lach – dann geht’s mir guat
Schöne Dinge mach – dann geht’s mir guat
Wenn i sing _ dann geht’s mir guat
Und eich zum Denga bring – dann geht’s mir guat